Op welke telefoons werken apps zoals Instagram, Draw Something, Temple Run etc.?

Ik heb een HTC Wildfire. Als ik apps zoals Instagram, Draw Something, Temple Run of Fruit Ninja wil downloaden, zegt hij dat de app niet compatibel is met mijn telefoon (= hij doet het niet op mijn telefoon). Van welke (android) telefoons, naast de iPhone, is bekend dat deze apps werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Omdat die spelletjes producten van Apple zijn, denk ik dat ze ook alleen werken bij iPod, iPhone, ...
(de bestanden zijn .ipa)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genoeg telefoons waarop ze wel werken. Ze werken op de iPhone maar drawsomething werkt sowiezo op de Samsung Galaxy Serie.

Toegevoegd na 58 seconden:
En zo kan ik wel veel verder door gaan. De nieuwere androidtoestellen en androidtablets zijn compatibel met deze spellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik, ik ben op zoek naar zoveel mogelijk telefoons waar ze wel op werken! Niet dat ik straks een telefoon koop waar ze weer niet op blijken te werken. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC Desire werkt ie ook op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En voor Windows phone zijn ze niet beschikbaar. Dus die kun je schrappen. Kom je bij de nieuwere androids en iphone uit waarschijnlijk.
Temple run is alleen voor iphone (ios) dus die kun je nooit spelen op android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor. Hij was er eerst alleen voor ios maar hij is er ook voor android
Ik heb zelf een Sony Ericsson Xperia Arc S waarop de door jouw opgenoemde apps wel werken.

Het ligt inderdaad aan wat voor toestel je hebt, voor elk toestel kan de ontwikkelaar kiezen of de apps te downloaden en te gebruiken zijn voor dat toestel. Vaak werken de wat grotere en de wat zwaardere apps niet op een wat goedkopere Android telefoon.

Dit kan liggen aan het feit dat de processors, geheugen of scherm niet goed genoeg is om de game draaien te kunnen houden of überhaupt te kunnen opstarten.

Dus ja wat je zelf al zegt met HTC Wildfire S zal je dit probleem vaker tegen komen dan bijvoorbeeld een iPhone of S2 of een HTC Sensation XL, XE.