hoe laat ik mijn draadloze muis weer werken?

ik heb een draadloze muis van logitech. ik heb hem al ongeveer een jaar en nu doet hij raar. altijd als ik dat stick-achtig ding in de computer steek, en als de muis er dicht bij is, begint de muis op het scherm te bibberen.

het licht niet aan de batterij want ik heb een nieuwe gekocht en hij bibbert nog steeds.
het licht niet dat er stop ergens tussenzit, want ik heb al wel 1000 keer geblazen en nog is het niet opgelost.

ik heb hem wel een half jaar aan de kant gelegd en er niks mee gedaan. misschien is het daardoor. heeft iemand tips?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien dat je signaal gestoord wordt door boxjes magnetisch veld ? o.i.d
Heb je het probleem ook als je een bedrade muis aansluit?
probeer die usb stick eens op en andere usb poort achterop de pc en laat hem daar.
als dat mogelijk is natuurlijk als je zegt dat ie dichtbij problemen oplevert dan is er iets dat er blijkbaar op stoort
dus plug hem wat verder weg in .
capthavoc
12 jaar geleden
Wellicht begeeft het ledje het,of maakt geen goed contact meer met de batterij. Loop er eens mee naar je computerboer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder de muis uit het overzicht hardware. Daarna muis opnieuw aansluiten, de pc vindt dan de muis wel en vraagt om het studieprogramma bij te werken. Vraagt de pc niet dan via overzicht hardware muis opzoeken, opkrikken en stuurprogr. bij laten werken. P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnieuw instaleren dichter bij de ontvanger zetten batery vervangen reset knopje indrukken noem maar op of hij is gewoon kapot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat het een optische muis is (dus niet een met een balletje maar een met een IR of laser oogje). Misschien zit er stof of zo voor het oogje. Heb je al geprobeerd met een wattenstaafje de boel wat schoon te poetsen?

Verder sluit ik me aan bij de andere tips hier. Vooral het proberen van een andere usb poort, en het proberen om de muis te verwijderen uit Windows en opnieuw te laten detecteren.

Je zou hem ook op een andere computer kunnen proberen en kijken of daar hetzelfde gebeurt. Zo ja, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan de muis en/of het ontvangertje, en zo nee dan ligt het toch echt aan de computer zelf (bijvoorbeeld aan de stuurprogramma's).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geblazen voor het oogje maar nu werkt hij helemaal niet meer... bedankt! moet ik weer een nieuwe kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor... Maar als hij daarvan stuk ging dan heb je echt iets verkeerd gedaan of hij was al op sterven na dood. Ik zou hem nog steeds eerst eens op een andere computer proberen. Succes!