Welke bewegings melder op een terras voor de verlichting kan ik het beste gebruiken?

het is de bedoeling dat de lamp continu langere tijd blijft brand en niet de 15 minuten die meestal maximaal in te stellen is. Zodat we niet hoeven te zwaaien om de lamp op het terras ( overkaping) weer aan te krijgen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K
tinus1969
2 jaar geleden
Waarom wil je nog een bewegingsmelder als je langer dan 15 minuten niet (genoeg) beweegt?
TurfGraver
2 jaar geleden
Tijdrelais achter melder plaatsen.

Antwoorden (1)

Als je zoekt op: bewegingsmelder "instelbare brandtijd", krijg je inderdaad geen melders te zien die langer dan een kwartier blijven branden. Ook hier niet, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien:
https://www.solarlampkoning.nl/solar-verlichting-spots-schijnwerpers/met-instelbare-brandtijd/

Een lamp met bewegingsmelder constant laten branden, kan met een specifieke lichtschakelaar voor buiten. Deze lichtschakelaar heeft diverse standen waarmee ingesteld kan worden dat de lamp constant blijft branden in plaats van dat de lamp enkel wordt ingeschakeld bij geluid of beweging. De buitenlichtschakelaar heeft vier standen.
Houd er rekening mee dat in de lamp zelf geen sensor mag zitten. De lamp dient een aparte bewegingsmelder/sensor te hebben wil je de buiten lichtschakelaar op de lamp kunnen aansluiten.
SimonV