hoe kan ik foto's van mijn sony cybershot w800 op mijn iphone 4s zetten ?

Ik heb ios 8.3

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ja dat kan. Je kan elke afbeelding synchroniseren op je mobiele IOS device.
Ik geef je uitleg in 2 mogelijkheden.

Uitleg 1.

1: Zet je fotos over op je computer {in een aparte map op je bureaublad}
2: Open iTunes en ga naar je iPhone.
3: Ga naar afbeeldingen en synchroniseren
4: Selecteer de map en klik vervolgens op fotos synchroniseren

Uitleg 2

1: Zet je fotos over op je computer {in een aparte map op je bureaublad}
2: Ga naar je mail toe {Outlook, Hotmail, Gmail etc,,}
3: sleep de fotos 1 voor 1 naar je bericht en verzend die naar je iPhone.
4: Open je mail-box op je iphone en klik op foto bewaren.

Succes!