wat is het verschil tussen een canon e05d en een 11ood ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens even goed naar de type nummers, want bedoel je met e05d niet de EOS ofzo? en bedoel je met 11ood niet 1100D?

Antwoorden (1)

http://snapsort.com/compare/Canon-1100D-vs-Canon_EOS_5D_Mark_II

Belangrijkste is dat ze niet in de dezelfde klasse zitten het is dus op zich een vreemde vraag. Het verschil tussen een 1100D en een 550D is een veel logischere vraag. De 5D is een fullframe camera en daardoor niet echt meer een consumenten camera.