Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn ac ryan mediaspeler het weer doet?

Zojuist na een nieuwe firmware update via usb stick loopt die vast.

Ik had al iets gelezen hier dat je de stekker eruit moet halen en dan de power button in moet houden

Ik krijg continue de melding "incompatiate bootloader, please install the old firmware again"
Maar hoe weet ik welke old firmware ik heb en waar te downloaden? Ik heb een ac ryan pv73100

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van ac ryan kan je een andere firmware downloaden. Probeer er een en als deze niet werkt kun je een andere proberen.