is er een kabeltje dat van een speciale ipod input naar aux kan want mijn aux inpot op mijn dock is kapot en ik heb geen ipod met een speciale ipod i

mijn aux input op mijn dock is kapot en ik heb geen ipod maar een goedkope mp4 speler dus moest ik met een aux naar aux kabeltje maar nu zit ik dus met het probleem dat mijn aux input van mijn ipod speaker/dock kapot is :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het kabeltje er is, hebben ze hem hier:
http://www.kabeltje.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
ps: Is het niet gewoon een mini-jack aansluiting?