Ik wil graag zoek mijn iphone hebben maar er is een probleem

Ik heb de app geinstaleert. En wou inloggen met apple id van app store en toen stond er dat ik mn acc moest activeren dus ik probeer dat bij voeg acc toe. Staat er dat dat niet kan ofzo. Ik heb een iphone 3g met ios 4.2.1.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ze vragen niet je apple id maar je mobile me account, die kon je een paar maandern terug voor een jaarlijks/maandelijk bedrag krijgen. In ios 5 zou hiervoor een gratis vervanger komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet met de iphone 3g(s) of je moet dan betalen op 4 is het gratis