Waarom vraagt Samsung galaxy y steeds om sd kaart?

Sinds 14 feb heb ik een nieuwe telefoon.De samsung galaxy y. Ik haal de sd kaart nooit eruit. Ik surf wat op internet en maak foto en filmpjes met het toestel en dan opeens vraagt die om een sd kaart. Waarom? Die zit gewoon in me toestel. Ik snap dit dus niet. Ik moet me telefoon open maken (accu) en de sd kaart er in en er uit halen en dan doet die het weer.

Iemand ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kans is groot dat uw SD-kaart vol loopt. Door die af te zetten leegt u de tijdelijke bestanden van internet en doet hij het weer. Oplossing is een groter geheugen insteken of regelmatig uw film bestanden op uw PC zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Wellicht kun je kijken of de contactpunten van de SD kaart schoon zijn en of deze goed contact maakt met de telefoon. Wellicht is het mogelijk om gebruik te maken van een andere SD kaart om te zien of deze ook deze melding geeft.

Sander
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl