Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vraagt Samsung galaxy y steeds om sd kaart?

Sinds 14 feb heb ik een nieuwe telefoon.De samsung galaxy y. Ik haal de sd kaart nooit eruit. Ik surf wat op internet en maak foto en filmpjes met het toestel en dan opeens vraagt die om een sd kaart. Waarom? Die zit gewoon in me toestel. Ik snap dit dus niet. Ik moet me telefoon open maken (accu) en de sd kaart er in en er uit halen en dan doet die het weer.

Iemand ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De kans is groot dat uw SD-kaart vol loopt. Door die af te zetten leegt u de tijdelijke bestanden van internet en doet hij het weer. Oplossing is een groter geheugen insteken of regelmatig uw film bestanden op uw PC zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Wellicht kun je kijken of de contactpunten van de SD kaart schoon zijn en of deze goed contact maakt met de telefoon. Wellicht is het mogelijk om gebruik te maken van een andere SD kaart om te zien of deze ook deze melding geeft.

Sander
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding