Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verschil tussen interactieve ci+ module en ci+ module?

Het zit als volgt heb een nieuwe tv gekocht maar nu wil ik me smartcard in een module stoppen voor in de tv.. Nu heb je twee verschillende modules een interactieve ci+ module en een gewone ci+ module

Nu is mij vraag wat is het verschil?
Kan je met beide modules opnemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met geen enkele ci+ module kun je opnemen, deze zijn er alleen maar voor om het digitale signaal te decoderen. Interactief wil zeggen dat je gebruik kunt maken van online diensten zoals het huren van films. Op de meeste nieuwe tv's zit usb waarop je een harddisk kunt aansluiten om het beeld te pauzeren of op te nemen (wat bij pauzeren feitelijk ook gebeurt)
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu heb ik een smart tv.. Heb ik dan als nog een interactieve kaart nodig om programma's terug te kijken of te netflixen of te YouTube?
paulus811
10 jaar geleden
Nee, dat gaat niet via de ci+ maar via de internet connectie van de tv. Je kunt de tv via ethernetkabel of wifi op je thuisnetwerk aansluiten, via de tv je internet connectie instellen en dan werken dit soort internet diensten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal goed.. Ik weet genoeg!! Bedankt!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding