Waar vind ik zo'n telefoon die alleen uit een hoorn plus snoer lijkt te bestaan?

Ik ben op zoek naar zo'n telefoon die je op je bureau kan leggen. Hij heeft alleen een hoorn met daarop de bediening en vervolgens loopt er een snoer naar een kastje (?) of is het dan direct naar de telefoonaansluiting (?). Mogelijk moet zo een telefoonkastje ingebouwd worden?

In ieder geval ben ik al blij als ik op het spoor kom van zulk soort telefoons zonder docking station zeg maar. Het is namelijk lekker snel bellen...

Ik ben erg benieuwd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb er een voor je gevonden voor nog geen € 15 bij Conrad.
Kan aan de muur hangen of op bureaublad gelegd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Type Doro 901c Bestnr.: 045994 - 89
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedendag, Het was niet helemaal wat ik bedoelde. Ik bedoel eigenlijk een luxe versie en niet eentje die voor een lift bedoeld is of iets dergelijks... misschien heb je nog suggesties?

Andere antwoorden (1)

Ik heb er een gekocht bij Karwei. Volgens mij hebben alle bouwwinkels hem.
Reddie