Wanneer komt de Nokia Belle update uit in Nederland ?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag! Die wil ik ook hebben op mijn Nokia E7!.. Wel heb ik op de nokia site al gelezen dat hij begin 2012 komt, maarja dat is nogal een ruim begrip..
SnakeEye
12 jaar geleden
Er gaan geruchten rond op het internet dat hij plots verschenen was maar dat Nokia hem er gelijk weer afgehaald zou hebben.... maar dat zijn wandelganggeruchten. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk in de update zit.

Het beste antwoord

Ik volg deze update zelf ook en heb contact opgenomen met Nokia. Zij bevestigen dat, net als vele andere bronnen, de Belle update begin februari uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SnakeEye
12 jaar geleden
Weet je toevallig ook wat er allemaal in de update zit ?
Op mijn toestel heb ik Nokia Anna (meest recente update), maar ik heb problemen met email. Als ik verzenden en ontvangen doe, wist hij alle mails. Zeeeeer irritant...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, sorry voor de late reactie. Ik heb onderstaande link gekregen van Nokia. Hoop dat je er wat aan hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=q50KEAE0xp4 Wat betreft het probleem met de email; zelf heb ik een Nokia C7 en ook met de recentste update van Anna, maar (gelukkig) geen problemen mee gehad. Misschien kan je met je mobiel langs een Nokia Care punt, of telefoon winkel? In ieder geval succes :)