Ik kan geen spellen op mijn r4 kaart zetten?

Als ik een spel op mijn r4 kaar zet en dan dat spel probeer te spelen krijg ik dit:

load rom errcode=-4
Please reset system.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan kan hij het spel niet laden, dan moet je de firmware upgraden. bijv. als je niet de nieuwste firmware hebt laadt hij het allernieuwste spel niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik dat updaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je waarschijnlijk naar de site van je R4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar je moet wel weten dat die niet altijd meteen werkt. (zoals bij mij) ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok ik heb nu een ander probleem (had niks met het updaten te maken) maar als ik mijn r4 nu 'aanzet' komt er dit te staan: ?
menu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan had je de verkeerde firmware. of je hebt in de computer per ongeluk het menu verwijderd.. niet zo handig.