Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik muziek uploaden op een andere computer met de Ipod zonder daar extra dingen voor te downloaden

Sinds enige tijd is mijn vertrouwde desktop niet meer aan geweest nadat ik een laptop heb gekocht. Hetgeen betekent dat mijn (nieuwe) muziek nu op de laptop staat en niet op de desktop. Mijn Ipod staat nog vol met de oude muziek van mijn desktop en wil die nu gaan updaten met mijn nieuwe muziek.
Is het zo simpel om handmatig te synchroniseren of moet ik alle ipod data eerst op mn laptop zetten? Of nog een andere mogelijkheid?

Toegevoegd na 11 uur:
oh itunes heb ik natuurlijk wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
565

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

nee dit is is onmogelijk, je MOEt itunes hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult op elke pc waar je je ipod aan wil koppelen en muziek over wil gaan zetten itunes hebben. Voordeel is wel dat je op beide gewoon je vertrouwde gebruikersnaam en wachtwoord kunt gebruiken. Oftewel meerdere pc's/laptops met hetzelfde account. Daar verandert niets aan.

Het is helaas niet anders. Beetje omslachtig, maar wanneer je het eenmaal hebt gedaan erg handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding