Kan ik mijn ipod terug vinden zonder Icloud?

Ik ben bij ipod kwijt getaakt. Of hij is gestolen op mijn school waar zins kort duidelijk dieven rond lopen. Kan ik mijn ipod terug vinden of krijgen? Want Icloud staat niet aan omdat ik niet wist wat het was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je de app 'zoek mijn ipod touch' op jouw ipod hebt staan en je logt ergens in op een pc met itunes , moetie te vinden zijn (volgens mij kan je bij Apple support ook nog een heel eind komen)