Zijn de mechanische schakelklokken al een stuk stiller geworden?

Dat ze dus niet meer die 'tikken' produceren?

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=853914

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn drie miljoen verschillende typen op de markt, moeilijk om daar een eenduidig antwoord op te geven.

Antwoorden (1)

Ga er maar vanuit van niet, want ze werken nog steeds via hetzelfde principe. De electronische versies geven trouwens ook een tik bij schakeling (van het relais dat er in zit). Echter deze zijn nauwelijks waarneembaar.