Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een tablet kopen, o.a. om te gebruiken als e-reader. Heb je deze functie bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor veel ebooks hoef je niet te kijken naar ITunes. Ook Bol.com verkoop veel digitale boeken in de gangbare formaten. In de Android staat een aantal zeer goede gratis ereader appjes die alle formaten moeiteloos openen. Ik heb zelf de Kindle app van Amazon geïnstalleerd. (Vooral Engelstalig)

Wil je overigens voornamelijk lezen op je tablet, kijk dan eens voor de grap naar de Adam Notion Ink (zie bron). Dit is een Android tablet met een ingebouwd ereader scherm. Dus kleuren scherm om te internetten en een zwart/wit scherm (zonder backlight!) om uren te kunnen lezen. Hij is alleen wat lastig te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja, je hebt de readers hub waar je verschillende boeken in kan downloaden.

Toegevoegd na 15 seconden:
je kan ook boeken als pdf downloaden,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar op Apple heb je IBook, daar staan veel meer boeken in dan bij de galaxy note
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jou het alleen maar gaat om e boeken te lezen hoef je niet zo'n duur ding aan te schaffen. Ik gebruik zelf een odys genesis daarvoor en dat werkt perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding