Wie weet het probleem met deze muis?

Ik heb een logitech preformance mx muis met darkfield.
Hij haperd over me beeld en glijt moeilijk over de tafel.
Wel doet hij het net een theedoek eronder. Maar op de tafel niet. Werder deed hij het zelfs op een glazen tafel, door de darkfield

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst even proberen op een goede muismat. als hij dan nog moeilijk doet het "lasergaatje" schoonmaken door te blazen of zuigen, niet met zeep/water.
Als hij dan nog moelijk doet even terug naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb deze muis ook, en bij mij doet hij ook moeilijk op oppervlakte van hout en verschillende tafels. Gewoon een muismatje eronder leggen(de goedkoopste van stof zijn al goed) en hij doet het als een zonnetje.

Mocht hij het dan nog niet doen terug naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer gewoon een gladde ondergrond, en ga anders ff naar de logitech site voor nieuwe drivers!!