samsung p2070 led lampjes branden wel maar krijg geen beeld ?

Hallo,

Zoals de titel al zegt; Ik heb een samsung P2070 lcd scherm.
Alleen gaat deze niet meer aan (krijgt nog wel stroom omdat de ledlampjes onderaan nog branden)
Ben heel benieuwd of iemand me hier mee kan helpen.

Wat ik al geprobeerd heb;
- Op meerdere computers geprobeerd
- Andere kabels
- Aan de binnen kant bekeken..

Met vriendelijke groet,
Jan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de CCFL inverter print zit een zekering genaamt F1 er bestaat kans dat die erdoor is. Ik bedoel dus de print waar de CCFL Lampen op aangesloten zitten, die gene met de 2 rechthoekig transformatortjes ook wel flyback's genoemd. Als je daar goed op de print kijkt zie je F1 deze zit vlak naast de connector. Je zou die kunnen overbruggen om te kijken of je weer verlichting hebt. Je gaf namelijk aan dat je geen beeld hebt maar met LCD schermen kun je ook het probleem hebben dat er geen licht is. Dan is er wel beeld aawezig maar je ziet het niet omdat de CCFL lampen niet worden aangestuurd. Toegevoegd na 6 minuten: Heb de afbeelding iets duidelijker gemaakt voor je http://www.htfelectronics.nl/images/f1zekering.jpg Toegevoegd na 10 minuten: Er zitten nog een aantal zekering diep wegestopt in het scherm 1 daarvan zit op het LCD paneel zelf, en is ook te rapareren maar die is moeilijk te vinden en in onervaren handen erg kwetsbaar. Als je er niet uit komt mag je de monitor ook naar mij sturen/brengen dan wil ik hem wel proberen te repareren. reparatie is binnen 30 minuuten meestal klaar. je kunt eventueel contact opnemen via prive bericht Toegevoegd na 11 minuten: Kom er net achter dat je geen prive bericht kunt sturen gebruik dan mijn email adres op mijn website www.htfelectronics.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100