Wifi via iPad 2?

Ik wil een iPad 2 aan gaan schaffen,
Ik wil er geen met 3G wil niet nog een maandelijks abonnement erbij,
Nu vroeg ik me af, ik heb een iPhone 4 via mijn iPhone kan ik een persoonlijke hotspot maken, kan ik dan via mijn iPad op wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom wil je eigenlijk een ipad 2 iphone 4 en ipad zijn bijna hetzelfde alleen ipad heeft een groter scherm!

Antwoorden (3)

Ja, dat kan. We doen het zelf ook vaak op die manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker is dit mogelijk. Een nadeel is wel dat dit slomer is dan normale wifi.
Dit omdat je eigenlijk op je iPhone 3G verbinding zit.
Je moet wel oppassen dat dit heel veel MB kost. Dus als ik jou was zou ik niet uren lang een Hotspot maken via je iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar vaak als je onbeperkt internet hebt is dit een instinker. Als je de kleine lettertjes lees zie je dat als je meer dan 10x het gemiddelde gebruik hebt gebruikt, zal de mb/s verlaagd worden voor de rest van de maand. Aangezien dat "verlaagde internet" zó sloom is, heb je er niks aan en zou je zeker geen hotspot kunnen maken en die ook nog goed gebruiken.
Dit kan heel gemakkelijk als je iphone gejailbreakt is dan kan je gewoon uit cydia mywii downloaden en op iphone aanzetten.
En dan heb je een hotspot.