Kan ik mijn jailbroken iPod verkopen?

Is het legaal om een jailbroken iPod touch te verkopen? Zo ja is dat dan verstandiger om het te doen of gewoon een restore doen via itunes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, maar ik zou het wel in de advertentie erbij zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan de verkoper vragen of ie hem met jailbraike wil kopen, zo niet, even resetten en de jailbraik is eraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was laatst in de saturn en vroeg of jailbreaken ilegaal was dat is niet zo maar anders zo ik met itunes klikken op ik weet niet meer wat maar je ziet het wel
( sorry voor de onduidelijkebuitleg)