Twitter for Ipad app zegt dat bij een tweet het verzonden wordt via twitter voor iphone, hoe kan je het veranderen dat er staat twitter voor ipad?

Er staat bij een tweet van mij:
send by twitter voor iphone, maar ik heb toch echt de twitter voor ipad app gedownload!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik zelf ook last van helaas.

Antwoorden (2)

Als hij het niet vanzelf doet kan je het helaas niet veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan helaas niet, hetzelfde geld ook voor iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar bij vrienden van me op hun ipad staat wel twitter voor ipad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat er tog echt bij hem!