Hoe krijg ik weer geluid op mijn laptop als ik mijn oortjes in doe?

Ik wil nu graag een serie kijken, maar het geluid doet het niet. Ik dacht eerst dat het aan m'n oortjes lag maar toen heb ik andere gekocht maar die doen het ook niet, dus het ligt dan aan mijn laptop. Hoe kan ik dit oplossen? Dit is zomaar in een keer gebeurd.

4 jaar geleden
in: Audio
1.7K
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Als je kijkt via configuratiescherm bij geluiden, staat er welk gehoorapparaat is verbonden. Zijn dit je oortjes ? Of staat daar een andere naam?

Antwoorden (1)

Een simpele oplossing: plug uw oortjes in klik op “opnieuw opstarten”. Het geluid hoort het nu te doen. Een permanente oplossing
https://www.dell.com/support/contents/nl/nl/nlbsdt1/article/product-support/self-support-knowledgebase/software-and-downloads/learningcenter