Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar zit bij deze twee oortjes voor muziek het verschil?

ik wil een paar draadloze oortjes kopen en ik twijfel tussen deze twee omdat de een toch 40 euro goedkoper is. Kan iemand zien of er een groot kwaliteitsverschil is of iets anders? graag in jip-en-janneke-taal uitleggen.
link 1: http://www.bol.com/nl/p/in-ear-stereo-bluetooth-headset/9200000011323747/
link 2: http://www.bol.com/nl/p/jbl-j46bt-in-ear-oordopjes-met-bluetooth-zwart/9200000018268917/

Toegevoegd na 17 minuten:
ps de links geven de oortjes weer

Toegevoegd na 29 minuten:
pps ik wil weten of er verschil zit in werking e.d, en niet in uiterlijk! Ik begrijp alleen heel weinig van de productspecificaties, waar waarschijnlijk het verschil te vinden is.

Toegevoegd na 29 minuten:
ppps je hebt de foto's dus niet nodig

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
677
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat vrijwel niks over de geluidskwaliteit tussen de specificaties.
Het enige wat ik je kan vertellen is dat JBL van een hogere kwaliteit lijkt te zijn en volgens een reviewer een "Hemels geluid" heeft.
Beiden lijken ze qua functies, al staat er bij de Trust-oortjes wel beter aangegeven welk bereik de Bluetooth heeft, ongeveer hetzelfde te kunnen.
Ik stel voor dat als je even een paar oortjes nodig hebt, de Trust prima lijkt. Als je ze echt op "lange termijn" wilt gebruiken, zou ik je de JBL aanraden. (Aangezien deze minder snel lijkt te breken...)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Naar mijn mening en wat research, zou ik voor de JBL gaan. JBL is een echt audio bedrijf, terwijl maar een klein deel van de producten van Trust audio is. de kwaliteit en het geluid van de JBL zal hierdoor dus duidelijk beter zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding