Wat is de luidste bluetooth/wireless luidspreker met subwoofer?

Ik zoek vervanging voor mijn Beats Beatbox Portable maar weet zelf niet goed welke luidspreker geschikt is. Ik zoek een replacement, dus mag best groot zijn. Heb Aiwa speaker overwogen, maar nét iets te groot en bovendien moeilijk aan te geraken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
2.2K
paulus811
7 jaar geleden
Als t wat mag kosten kijk dan eens naar de Phantom Gold van devialet. Dat is zo'n beetje het beste wat op dat gebied te koop is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is deze beter dan de JBL Authentics L16? Deze heeft ook stevig prijskaartje...
TurfGraver
7 jaar geleden
Volgens hun eigen specs, even luid.
108dB SPL
Maar goed, ook dat zegt nog niks over hoe ze klinken. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is waar. Is de JBL Xtreme de beste optie als accu speaker?
TurfGraver
7 jaar geleden
Beste is wat aan je eisen voldoet en in je budget past.
Voor dat geld kan ik mij niet voorstellen dat het ooit aan mijn prijs vs verwachtingen zou voldoen. ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke zou je dan aanbevelen?

Antwoorden (4)

Als ik jou was zou ik even gaan kijken naar de Portables van Bose, deze hebben altijd een zeer goed geluid en diepe bass.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De Harman Kardon Go+play is een erg goede keus, het enige nadeel is dat hij bijna 300 euro kost
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jbl xtreme, extreem hard en echt super goeie bass. Zeker een aanrader
Ga eens de b&o Beolit 15 gaan beluisteren! Heb zelf enkele oplaadbare Bluetooth speakers gehad onder andere van Bose, jbl, sonos en b&w.

Hij heeft 1 actieve subwoofer en 2 passieve.
Daarnaast nog 3 tweeters om 360 graden geluid te verkrijgen. Dubbele ingebouwde klasse D versterker van elk 120 watt. (2x35rms)

Enig nadeel de batterij houd het maar 2u vol op vol vermogen..
De prijs.. varieert rond de 450,00€

Je krijgt wel waar voor je geld!

Bekijk ook even of je telefoon Bluetooth Aptx ondersteund om de beste geluids kwaliteit te verkrijgen.

Even een foto zonder grille om de speakers te zien!

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt een HEOS 7 overwegen, dat is echt een flinke speaker (kunt ook een maatje kleiner krijgen, zie hier: http://www.denon-hifi.nl/nl/wireless-multi-room-music-system ), maar dan heb je wel het voordeel dat je niet meer je telefoon in die docking hoeft te zetten. Of je accu heel snel leegloopt door Bluetooth (wat wel kan overigens), maar de speaker haalt via Wifi zelf muziek binnen.