Mijn mobiel reageert niet meer ! what to do?! Samsung Galaxy Apollo I5800

Vanacht zette ik mn mobiel aan de oplader , ik werdt wakker en opeens zag ik daar t woordje Samsung Aan en Uit glinsteren , *heel normaal als ik m opstart *doet ie normaal 5 seconden ofzo* , maar deze keer bleef het uren en minuten door gaan , ik heb m uit gezet en weer aangedaan en dit leverde niks op , daarna haalde ik de baterij er uit en stoptte hem er weer in , ook dit leverde niks op!
Heeft iemand een idee?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb die site even bezocht , maar nu ik het probeerde , Ging de telefoon direct weer aan na dat ik m uit had gedaan zo dat ik niet eens de kans kreeg om de stappen te volgen , verder over t infoboekje , heb ik helaas niet meer ! Ik hoop dat er nog meer antwoorden komen maar toch alvast ontzettend bedankt voor de 1ste antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is de telefoon niet te resetten? misschien even in het boekje kijken? Of bellen met verzekering/producent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt proberen fabrieksreset te doen, dan is wel alles weg en begin je met een nieuwe telefoon.
Ik weet niet of het werkt, maar nu werkt je telefoon ook niet dus je kunt het wellicht proberen.
Kijk maar even hier: http://www.hard-reset.com/samsung-i5801-galaxy-apollo-android-hard-reset.html
groetjes Gaauwe