Hoe kan ik mijn helderheid van mijn Samsung galaxy grand 2 weer goed krijgen?

Ik heb een probleem. Mijn helderheid zit op het hoogst en dan gaat het ineens een klein beetje omlaag maar hij zegt toch dat het nog op het hoogst zit. Is dus niet zo. En als ik dan naar instellingen ga en het daar op weer het omlaag en omhoog doe is het weer goed even later is het weer omlaag.

Help me groeten Jurjen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Enige wat ik me kan bedenken is dat " auto helderheid" staat ingeschakeld.
Swipe met je vinger van boven naar beneden, zodat er een nieuw venster in beeld komt. Je ziet daar dan een zonnetje met een schuifbalk, naast die balk zie je een vierkantje met de tekst " Auto " kijk of die ingeschakeld staat. Zo ja schakel die dan uit.