Ik heb een Apple TV 2 en alles werkt perfect, maar ik kan niet inloggen met youtube. Weet iemand waardoor?

1) Ja, het wachtwoord is goed
2) Nee, het komt niet door de softwareversie
3) Ik heb ingelogd met zowel m'n emailadres (gmail) als m'n gebruikersnaam (niet tegelijk natuurlijk)
4) Heel vreemd, maar op de Apple TV (2) van iemand anders kan ik wel inloggen.

Hebben misschien meer mensen hier problemen mee?

Dit is echt het enige probleem dat ik heb, maar zou het toch aan de hardware kunnen liggen? Waaraan anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien typ je je wachtwoord verkeerd eerste letter misschien hoofdletter of een ander letter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is echt goed, dat weet ik zeker. Heb meerdere accounts geprobeerd zelfs, maar geen een die werkt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spatie teveel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels werkt het. Vraag me niet hoe, want het wachtwoord en de gebruikersnaam waren echt goed..