Als je er een apart USB-naar-stekker ding bij koopt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een stekker waar je een usb kabeltje in kan doen wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa er zijn Veel manieren om je iPod op te laden;
- aan de computer
- in boxen zetten
- een stekker speciaal voor je iPod kopen: deze Heb ik gekocht voor Maar 15 euro Bij de BCC!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker
Met een usb snoertje kan je hem via de computer/laptop opladen
Maar er bestaan ook dingen waar je dan de usb kant in et apparaat steekt, en de ipod kant in de ipod en zo laad die op
Ik zet wel een foto neer maar het is niet zon duidelijke
Je moet gewoon even googelen op 'ipod oplader' en je ziet er genoeg
Verder kan je hem altijd opladen via boxen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoals gezegd kun je de iPod touch 4G ook opladen via het stopcontact, ik gebruik er een iPad lader voor http://www.reparatiepunt.com/ipad-lader.html daarmee is je iPod veel sneller vol dan met een iPod lader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, met de oplader van Apple, te vinden in de Apple Store. Mij lijkt het het verstandigst om de originele te kopen.

Toegevoegd na 33 seconden:
Voor garantie en als er iets mis zou gaan.