Eerst goed kijken hoe het inwijdde zit voordat je het loshaalt.
Evt. een paar foto's nemen zodat je terug kunt kijken hoe het gezeten heeft.
Dan alles uit elkaar halen, netjes op volgorde neerleggen en in omgekeerde volgorde weer monteren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neem dus aan dat je handig bent en die pomp niet meer werkt .
Allereerst zoek ff op t type wasdroger wat je hebt en of daar een nieuwe of vervangende pomp nog voor leverbaar is.Vervolgens bestel je die en zet je die erin.
Uitleggen hoe en wat is onmogelijk ben je geen handige doe het zelver in deze dan ook niet aan beginnen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Zou je eventueel meer kunnen vertellen als ik weet welke wasdroger t is en de regio plaats waar je woont!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is erg veel werk, misschien moet de machine bijna helemaal uit elkaar.
Het kan ook zijn, dat de pomp niet stuk is maar de elektronica erachter.
Is een alternatief niet handiger? Tweedehands wasmachine?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragensteller vraagt info over pomp vervangen tuurlijk kan ook electronica erachter zijn veelal de instellingsknop en bij wasmaschines ook t zwakste (vaak t1 van de duurste gedeeltes) ook wel t regelmechanischme programmaklokmechanick maar was de vraag niet maar wel goed opgemerkt!
Ben persoonlijk zeer handig voor een leek niet aan beginnen
U kunt de goede pomp opzoeken op www.europart.nl op type en merk van uw wasmachine. de pomp zit meestal met een paar schroeven vast en 2 draadjes aan een stekker die in de pomp gestoken zit. u kunt meestal bij de pomp komen door de achterwand van de wasmachine te schroeven.