wij hebben een hele oude tv ,wij willen graag progamma's opnemen maar willen geen abbo op iets. wat moeten win hiervoor aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je geen abonnement hebt, wat wil je dan nog opnemen? Je hebt altijd een abonnement nodig, op ned 1/2/3 na met digitenne. Wat van belang is, is welke provider je hebt, en of je wil kijken en opnemen tegelijk of alleen een van beide.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat: er zijn zat kabelaansluitingen waar nog gewoon een analoog signaal opstaat, dus: Ned1/2/3, RTL's, SBS6, Net5, VRT, Canvas, ARD. ZDF, BBC's etc... waar geen abo voor wordt betaald (moet eigenlijk wel).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, op die fiets. In principe heb je dan wel kans dat je er morgen uit ligt. Maar als de vrager dat bedoelt kan je met een videorecorder (VHS/DVD/HDD) met coax aansluiting gewoon opnemen.

Antwoorden (1)

Je kunt nog een videorecorder aanschaffen, of een harddisc recorder.
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ In mijn ogen zijn een HDD-recorder een DVD-recorder en een VHS-recorder allemaal videorecorders. Op de een of andere manier wordt alleen een VHSrecorder zo genoemd. (voor de vrager)
Ik zou even op Marktplaats kijken want nieuw zijn ze duur (waarschijnlijk omdat ze schaars zijn, tegenwoordig koopt niemand ze meer omdat dezelfde functionaliteit in digitale decoders en of TV zit ingebouwd)