hoe kan het dat mijn speakers het niet meer doen van mijn pc?

hij doet het niet meer en dat blijft als ik op problemen vaststellen klik

Toegevoegd na 35 seconden:
de stekker zit er in

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
10 jaar geleden
En je hebt niet per ongeluk op mute op toetsenbord gedrukt?

Het beste antwoord

Staat het geluid van je PC wel aan? Staan de speakers zelf wel aan?

Probeer anders eens opnieuw inpluggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja bedankt

Andere antwoorden (1)

Misschien is er geen probleem maar staat ie op mute ?
zet een muziek je op
zie geluidsicoon taakbalk en rechtklik tab af spelen zie je uitslag ? of staat er iets ander standaard per ongeluk ?