Kun je op een iPod Shuffle makkelijk een nummer vinden dat je zoekt?

Aangezien er geen schermpje op zit kun je niet makkelijk zien welk nummer er speelt en wat het volgende nummer is. Hoe kun je dan makkelijk een bepaald nummer vinden, of kan dat niet?
En staat deze standaard op shuffle (gezien de naam...) of kun je dit aanpassen zodat hij toch steeds in volgorde afspeelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee, die iPod shuffle is eigenlijk vooral bedoeld voor het joggen of het sporten.
Je kiest dus de muziek die je voor die gelegenheden wilt horen met de juiste deun en ritme en die speel je dan op volgorde OF shuffle af.

De nieuwste versie heeft wel weer snufjes die die van mij niet heeft, maar ik mis het wel een schermpje met informatie over wat je hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er is geen manier om makkelijk een bepaald nummer te vinden op de iPod shuffle.
De iPod shuffle staat niet standaard op shuffle, je kan dit aan en uit zetten.