Of wat zyn de voordelen of nadelen van die gsm's?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ga je voor; kwaliteit, uiterlijk, functionaliteiten, prijs.?. Ik heb zelf al vele merken uitgeprobeerd (Sony Ericcson, Nokia, Samsung, HTC, Blackberry) en zelf kom ik steeds weer terug op Samsung.
Ik heb niet veel ervaring met Nokia, maar ik weet wel dat Nokia prima telefoons heeft. Een voordeel aan de Nokia is, dat Nokia een eigen 'appstore' heeft. Samsung heeft dit alleen voor Bada en Android; de Chat draait op Touchwiz.
Ik ken een aantal mensen die een Samsung Chat hebben; deze zijn niet positief.
Als ik tussen deze telefoons zou moeten kiezen, zou ik (ook al ben ik Samsung fan) voor de Nokia gaan.