Kun je de usb-aansluiting in je auto ook gebruiken om apparaten mee op te laden?

Mijn auto is voorzien van Blue&Me TomTom en Media Player met een usb-aansluiting waar je bijvoorbeeld een stick met mp3's of andere media in kunt stoppen.
Maar kun je die ook gebruiken om een laptop of dvd-speler mee op te laden of om direct van stroom te voorzien?
In de handleiding staat hierover niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Nee, die apparaten vragen te veel stroom voor een USB-ingang. Kleine apparaten zoals MP3 speler en (sommige) telefoons kan je er wel mee opladen. Een digitale camera zou evt. net nog kunnen, maar een laptop zeker niet. Bovendien is een laptop niet gebouwd om via USB stroom te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Ja. Mits de apperaten het zelf ondersteunen