Werkt een DJ Control MP3 e2 op een macbook pro van 13-inch ?

Ik ben van plan om een DJ Control MP3 e2 te kopen voor mijn vriend. de minimumvereisten zodat deze control set werkt bij een mac zijn deze :

1,2 GHz G4/G5 of 1,5 GHz Intel® CoreTM Duo-processor
512 MB RAM of meer
Mac OS® 10.4 of hoger

de mac die mijn vriend heeft de vereisten hierbij zijn deze:
13-inch: 2,5 GHz
2,5-GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost tot 3,1 GHz
4 GB 1600-MHz geheugen
5400-rpm harde schijf van 500 GB1
Intel HD Graphics 4000
Ingebouwde batterij (7 uur)²

Ik heb niet zoveel verstand van zo'n zaken, dus kan iemand mij helpen met te zeggen of deze DJ set zal werken op mijn vriend zijn macbook pro ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, Als die maar Virtual DJ Heeft bijvoorbeeld. Bij VDJ Kan ja ltijd een lichtere setup nemen. Zo heb je pro starter en home. Dus het kan wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het zal geen miskoop zijn ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, En stel dat het niet lukt, Kan je hem altijd terug brengen. Maar ik heb hem zelf ook met een MAC dusja het werkt!