Hoe zet je games op een iPod nano?

De games die ik er op wil zetten zijn op iTunes gekocht dus moeten goed zijn. En ik heb de handleidingen gelezen...

Als ik games wil converteren in het iPod-menu dan kan ik niks aanvinken, terwijl de games wel in de bibliotheek staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op een iPod Nano kun je alleen de spellen spelen die er standaard al op staan, of je moet gaan prutsen door er andere software op te zetten (eigen risico, en je bent je garantie kwijt)

Spellen die via de iTunes Store gratis te downloaden of betaald zijn, zijn bedoeld voor de iPod Touch of iPhone.
Als je die in je bibliotheek hebt staan en je sluit een iPod Touch of iPhone aan, worden de spellen automatisch erop gezet.

Toegevoegd na 36 seconden:
sindskort kan het ook op een iPad natuurlijk.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kunnen er op de iPod Nano dezelfde spellen gezet worden als op de iPod/iPhone? Ik denk niet dat dat kan. Normaal komen de spellen/apps door de synchronisatie op de iPod.
Synchroniseert de iPod Nano wel normaal met je PC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de ipod nano in de computer hebt zitten, moet je het bestand er naar toe slepen.