welk android tablet past het beste bij mij? (zie omschrijving)

het moet het volgende ondersteunen of hebben.

1. net zo groot of groter dan de galaxy tab.

2. moet minimaal 1.2 GHz processor hebben

3. moet wifi ondersteunen

4. moet flash player ondersteunen (is niet er als er een app bij nodig is)

5. moet bluetooth ondersteunen.

6. moet een usb aansluiting hebben (is niet erg als er een accessoire bij nodig is)

7. mag niet veel duurder zijn dan 470 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Asus transformer met docking keyboard. 499 voor 16GB.
Is wel 'maar' 1.0GHz, maar daar merk je niet zo veel van. Is nog evengoed heel snel.
Deze kan je NU verkrijgen. Voor 1.2GHz zal je nog moeten wachten op nieuwere modellen.

Maar die docking keyboard is heerlijk en je behandeld hem als een normale netbook. Maar dan sneller, direct startklaar, extra lange accuduur (ook accu in keyboard), en snel eruit voor normale tablet. Ik zou hem niet willen ruilen.
Al je punten zijn gedekt. Behalve 2) dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de asus ee pad transformer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voluit geschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er meteen voor sparen
De HTC Flyer? 430 euro voor 16 GB. 1,5 GHz, even groot als de Galaxy Tab.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft geen usb-host aansluiting.
Een iPad 2 16GB. 479 euro op Apple.com beste van alle tablets. Hier heb je echt iets aan.