Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Valt dit onder garantie?

Ik heb senheiser cx 250 in ear oordopjes. Ik heb waarschijnlijk een kabelbreuk. Ik heb de garantie nog. Kan ik dan nog nieuwes krijgen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je niet te ruw bent omgegaan met de oortjes: ja. Waarschijnlijk doen ze niet moeilijk met de garantie en krijg je gewoon een nieuwe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat moet je vragen bij de winkel waar je ze gekocht hebt. zij beslissen daarover
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De winkel heeft er natuurlijk belang bij om garantie af te wijzen. Je moet het dus niet vragen maar gewoon "afdwingen". In principe beslissen winkels niet hoe garantie geregeld is, dat is landelijk en Europees geregeld.
Als het niet zichtbaar is hoor je gewoon een nieuwe te krijgen. Laat ze er even naar luisteren, en als ze zeggen kabelbreuk, en je zegt gewoon dat je er netjes mee om bent gegaan, dan moeten ze een nieuwe geven.

Desnoods mail je naar de leverancier of fabrikant. Maar je moet een nieuwe krijgen.

Als je met twee helften aan komt zetten dan kan je duidelijk zien dat je zelf de oorzaak van bent en zouden ze moeilijk kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je garantie niet is vervallen heb je zeker je rechten!
Dus ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding