Wat betekent gele lampje op mijn scheerapparaat zie foto?

Het gaat om Een lichtblauwe Braun scheerapparaat S3

Picture for question
een maand geleden
Ritsuka
een maand geleden
Batterij bijna leeg? Heb je de handleiding nog
hoi23
een maand geleden
Alls de baterij leeg zou zijn dan brandt er een rood lampje
ronron1212
een maand geleden
Indicatielampje voor vervangen scheeronderdelen

Antwoorden (1)

Dat is een indicatielampje, dat aangeeft dat het messenblok vervangen moet worden.
In de handleiding staat hierover het volgende:
Om een 100% scheerprestatie te houden, dient u het scheerblad en de messenblokcassette (1) te vervangen wanneer het vervangingssymbool (7) oplicht op het scheerapparaat display na ongeveer 18 maanden of wanneer de cassette versleten is.
Het vervangingssymbool zal u gedurende de volgende 7 scheerbeurten herinneren uw scheerblad en messenblok cassette te vervangen.

De bron, die ik heb toegevoegd, leidt naar de site van Cool Blue, waar ook een link naar de handleiding staat.
een maand geleden