bij angry birds staan onder al die hoofdstukken van die soort pluimpjes, zo staat er onder hoofdstuk 1 63 'pluimpjes', waar ik er nul van heb gehaald.

hoe kom je dan aan die 'pluimpjes'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet dan voor 79 cent de Mighty Eagle kopen.

Een heel nieuw spel eigenlijk waarbij je zoveel mogelijk moet vernietigen. 100% damage (niet ieder voorwerk hoor) is het veertje van de Mighty Eagle bij dat level.

Ik vind het erg leuk en zou het zeker aanraden!

Wel een tip: maak eerst zoveel mogelijk met je bestaande birds kapot, dan wordt het makkelijker om total destruction (= een veer) te krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die Mighty Eagle dan eigenlijk een cheat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die koop je en kun je dan blijven gebruiken. Is eenmalig. Mighty Eagle is geem cheat; het is een nieuw spel in feote. Met de ME haal je geen sterren maar bepaald aantal schade wat je per level naar 100% moet opvoeren. Echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, je gebruikt hem dus niet om alsnog het level leeg te vegen en dan sterren te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar issie niet voor.