Hoe kan je tomtom zonder te navigeren gebruiken?

Ik heb een tomtom navigatie gekocht en ik heb genavigeerd naar een straat maar nu krijg ik die niet gebruik zonder te navigeren, ik blijf die stem horen van na 200 meter rechts ik wil gewoon de tomtom gebruiken zonder naar ergens te genavigeerd te worden, hoe kan ik dit instellen? Ik heb de tomtom open en dicht gedaan maar toch blijft het mij navigeren naar mijn laatst genavigeerde straat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap je vraag niet helemaal, wil je 'gewoon' kaartlezen en de stem niet horen? Je kunt de stem uitzetten. Of bedoel je iets anders?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel gewoon de tomtom gebruiken zonder naar ergens te genavigeerd te worden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u wel Wimkees het is me gelukt, dank u voor uw antwoord en hulp

Antwoorden (1)

Het is een beetje afhankelijk van het TomTom-model en de gebruikte software-versie, maar bij de meeste moet je dit doen:
- Tap op touch-screen (je krijgt nu het menu te zien)
- Selecteer "Routeopties"
- Selecteer "Wis route"
- De vraag "Route wissen?" met de "Ja"-knop bevestigen