Mijn TomTom doet het niet meer.

De TomTom geeft telkens aan " fout tijdens berekenen van de route". Hoe los ik dit op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Welk type TomTom heb je? Zoals hierboven staan kun je hem proberen te resetten, die kan of met een paperclip aan de onder kant van de TomTom of door een x aantal seconden de aanknop ingedrukt te houden, totdat je trommelgeroffel hoort. Ook kan je de TomTom terug naar fabrieksinstellingen zetten, dit kan op de TomTom zelf (als die aanstaat) en dan onder wijzig voorkeuren, dan het laatste menu. Je kan ook kijken of er een nieuwere versie van de software beschikbaar is, dit door de tomtom aan te sluiten op de computer en een programma TomTom Home te gebruiken (of My TomTom bij de laatste versies). Zie voor een uitleg hoe: http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/6134/ Mocht dit niet helpen, dan zijn er altijd nog meerdere oplossingen welke kunnen werken. Ook kan je altijd een email sturen naar de helpdesk van TomTom of telefonisch contact met 020 850 10 07

Je kan het even resetten. Achter waar je de oplader instopt zit een hele kleine gaatje even met een naald in en hopelijk doet hij het dan weer.

Inderdaad, resetten helpt meestal. Ook als je er even de batterij uitneemt

Als resetten niet helpt: aan je computer hangen en laten upgraden. Waarschijnlijk krijg je een nieuwere versie van je firmware en werkt hij daarna weer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100