Zijn er radio's die muziek van je UPnP media server draadloos kunnen oproepen?

Mijn nas heeft een UPnP media server ingebakken. Hoe kan ik nou die muziek ed luisteren via mijn draadloze netwerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja daar zijn er genoeg van . De Mede8er MED400X MINI is daar een goed voorbeeld van. De toepassing "muziek " beluisteren zeker :

http://www.wifimedia.eu/catalog/mede8ermed400xmini-p-1573.html?osCsid=3d5ea48a7bc1edb84110f73fb931e29a

Hopelijk is de afbeelding ( pdf) te lezen. Het geeft uitleg aan hoe men UPnP instelt om toegang te verkrijgen tot Uw server.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij hebben ook zo'n radio.
En wij hebben een Netwerkschijf.
Daar kan je met alle PC's, Ipods en Radio's op.
Zo kunnen wij daar muziek vanaf halen.

Vergelijk zo'n netwerkschijf maar met de opkomende ICloud van Apple. Je kan er thuis overal op, met (bijna) elke apparatuur, maakt niet uit of het een PC, Laptop, Ipod of Radio is.