Hallo, ik heb een 2e hands blackberry 8520 gekregen maar nu vraagt hij om een wachtwoord. dat wachtwoord is niet bekend. hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 12 minuten:
mijn eigen simkaart zit erin, naast de pincode vraagt hij ook een wachtwoord. pincode is uiteraard bij mij bekend alleen het wachtwoord niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

De oude eigenaar vragen om het wachtwoord. Als dat niet bekend is, kan je via een mobieltjes winkel om hulp vragen; Controleren ze of de telefoon als gestolen gemeld is, en kunnen ze via de fabriek de code opvragen

De beveiligingscode is een code die op uw toestel zit. De beveiligingscode is dus simkaart onafhankelijk. Wanneer u een andere simkaart in uw toestel stopt, is de beveiligingscode dus nog steeds hetzelfde.Kortom ,U zult gewoon de code van de huidige simkaart kunnen invoeren. Contact opnemen,met de aanbieder van de simkaart,welke U nu in deze gekregen Blackberry 8520 wilt gaan gebruiken. U moet de beveiligingscode zeker niet verwarren met een SIM lock. De functie van de beveiligingscode is ongeveer hetzelfde, maar verschilt op een aantal punten toch enorm. U kunt uiteraard ( mocht U die wel hebben of weten) desnoods de puk-code inzetten,om het toestel te kunnen gebruiken. Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100