Is het verstandig om ONLINE een nieuwe (onderbouw) vaatwasser te kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
We zijn op zoek naar een onderbouw vaatwasser voor in een bestaande keuken. Ik vroeg mij alleen af is het verstandig om online een nieuwe vaatwasser te kopen? Deze zijn vaak veel goedkoper.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

ik heb een jaar of 5 geleden een vaatwasser via www.inbouw.nl gekocht.

De service en de levertijd waren uitstekend. Ook je oude apparatuur word meegenomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb op de website gekeken en we hebben er een mooie uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat jullie ook een goede ervaring met deze site krijgen!

Andere antwoorden (1)

Jahoor dat is heel verstandig! De verkoper heeft geen dure winkel op een A locatie nodig en daar pluk jij ook de vruchten van. Als je je aankoop doet bij een al hele bekende winkel (wehkamp, neckermann etc) weet je al dat je zeker goed zit.

Voor andere websites kun je hier kijken of het betrouwbaar is: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Kopen_op_afstand_via_internet_of_telefoon/Basisinformatie/Betrouwbaarheid_website

Betaal geen 50 euro minder bij een onbetrouwbare webwinkel, er zijn genoeg betrouwbare!

Let goed op de leveringsvoorwaarden. Brengen ze het naar binnen voor je? Sluiten ze het apparaat aan? Gaan ze alleen weg als het werkt? Lees die dus goed! Kijk ook naar de verzendkosten en kijk wat je moet doen als je toch problemen krijgt. ALLES kun je terugvinden in de voorwaarden op een site. Als je geen voorwaarden kan vinden moet je daar zeker niet kopen.

Succes!