Wat is een goed merk wasmachine? Of maakt het weinig uit?

Ik heb een nieuwe wasmachine nodig en ben naar http://wasmachines.nl waar gezegd wordt dat miele het beste is en daarna bosch. Maar maakt dit ook echt iets uit? ik heb liever een goedkoop merk dat het net zo goed doet. Mijn oude was trouwens een miele en die het wel eens wat onderhoud nodig, dus de beste? voor mij niet...

Weet jij het antwoord?

/2500

Denk er wel om, voor 1 miele kun je 3 andere kopen, of miele ook 3 x langer meegaat betwijfel ik, ook miele heeft 150 service auto's rijden. (Dus is ook niet probleemloos.)

Zet op een rijtje waar je wasmachine aan moet voldoen. - kg. wasgoed (5 tot 11 kilo) - welke programma's zijn belangrijk? - toerental centrifuge - min. en max. temperatuur - programma's automatisch of handmatig in te stellen? - wil je ook grote stukken (dekbedden enz.) kunnen wassen? - kort programma? - zuinigheid - uitstel knop enz. enz. enz. Daarna ga je op een vergelijkingssite wasmachines die voldoen aan jouw eisen vergelijken qua prijs. Soms staan er revieuws bij, kun je lezen wat de ervaringen van andere mensen zijn. Voor mij was het belangrijk dat ik veel was in één keer kon wassen, dus heb ik gekozen voor een Bauknecht green intelligent van 8 kilo. Ik kan er ook dekbedden en tuinstoelkussens in wassen. Er zit een heel kort programma'tje op van 15 min. voor b.v. één kledingstuk. Bovendien weegt hij de was voordat hij water pakt en geeft ook aan of je te veel waspoeder gebruikt. Het is een AAA+ wasmaschine, dus ook nog eens superzuinig. Prijs: 700,-

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100