Is een Samsung Galaxy S6 zonder 'Galaxy S6' op de achterkant meteen een clone?

Ik heb gisteren een Galaxy S6 aangeschaft via Marktplaats, en de verkoper gaf aan dat het toestel origineel was. Nu keek ik op de achterkant van het toestel, de glasplaat, waar geen 'Galaxy S6' staat vermeld. Weet iemand hoe ik zeker kan weten dat ik een echte heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb zeker weten een originele galaxy s6 En staat bij mij ook niet op de achterkant. Wel staat er: Samsung en wat codes ed.

Het beste antwoord

Er zijn voldoende manieren om een fake samsung te onderscheiden van een echte.
Je ziet een afbeeling met nummers erop.

1) Het scherm is gemaakt van goedkoop glas
2) Het scherm is niet zo helder als bij de originele samsung
3) Sommige sensoren zijn niet aanwezig
4) De home button is niet op de exacte plek als die bij Samsung
5) Samsung logo is niet vloeiend gemaakt, als je met je hand erover wrijft dan zal de logo vervagen en op den duur zie je helemaal geen logo meer
6) Afmetingen zijn niet correct
7) Teveel ruimte tussen de knoppen
8) Geen originele onderdelen gebruikt, als je de nep telefoon opent
9) Er is geen verzegeling
10) Batterij specificaties zijn niet correct

Andere manieren om een nep telefoon op te merken
- Traag!
- Waardeloze foto's komen totaal niet overeen met de HD camera's van Samsung
- Open meerdere applicaties tegelijk en ook een game als de telefoon vertraagd is deze nep
- Aanrakingen zijn niet snel genoeg, je moet harder drukken om een app te openen

Last but not least...
Zoek de samung code!!!
Tik in op je je mobiel telefoon toetsen het volgende reeks.

*#0*#
Je zal dan direct een scherm zien met alle originele commando's die in gebruik zijn bij Samsung. Zie je dit niet dan heb je een neppe samsung mobiel gekocht.

SUCCES!

Toegevoegd na 2 minuten:
Het spijt me zéér maar deze website werkt niet zoals het hoort.
Mijn foto's worden niet zichtbaar, weet niet waarom heb geen FTP toegang :S
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top! Ik ben er nu wel zeker van dat ik een echt toestel heb aangeschaft. Ik ben alles langs gegaan en alles is zoals het zou moeten zijn. Super bedankt!