Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik weer apps downloaden? ( zie uitleg!!!!!!!!!!!!)

Mijn ouders hebben hun Apple id uit mijn iPad gehaald omdat hun creditcardgegevens erin zaten. Nu heb ik met iTunes mijn eigen Apple id gemaakt zonder creditcardgegevens omdat ik dat nog niet heb. Mijn id werd aangemaakt en ik heb op mijn iPad ingelogd met die id. In instellingen staat er wel dat er met dat id is ingelogd maar ik kan geen gratis apps meer installeren, ook geen apps die je moet kopen natuurlijk. Ik heb de id van mijn ouders er weer in gestoken maar dan kan ik nog altijd geen apps downloaden. Er staat constand iets van lees de dinges van betalen en het zijn gratis apps. Dan moet je je creditcardgegevens weer ingeven. Kun je me helpen please? Ik wil liefst apps downloaden via mijn iPad, niet via iTunes op mijn laptop. Tenzij het niet anders kan. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de betaalde apps staan in itunes, synchroniseer je je iPad met iTunes. Dan ga je met de muis staan op 'aankopen' staan en klik je er met de linkermuisknop op. Er staat dan 'aankopen overzetten' (je moet uiteraard wel ingelogd zijn met je ouders' apple id). Als het goed is worden je apps nu overgezet. Dit kun je ook doen met je eigen apple id en worden alle apps op je ipad gezet. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding