Stopt sony met updates voor koptelefoons?

Vraagje.. Ik heb deze koptelefoon gekocht en een app geïnstalleerd voor de updates.. Ik heb 2 jaar garantie. Zullen ze dan na de garantieperiode de updates niet meer uitvoeren? Dat ik niet meer kan luisteren?
De JBL had geen app of updates, die heb ik prettig 6 jaar gebruikt

Type van de Sony is WH-H900N/BM

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Garantie zal op de hardware zijn.
Updates (software) zijn er zolang ze het product ondersteunen (heeft niets mer garantie te maken).
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver, dank voor het antwoord, maar ik bedoel dus meer, dat na een tijd, er geen software updates meer zullen komen misschien.
Als hij al een paar jaar uit de markt is bijvoorbeeld
En dat ik dan "weer een nieuwe" moet kopen omdat hij niet meer werkt
TurfGraver
3 jaar geleden
Die risico loop je altijd als iets op software draait.

Antwoorden (1)

Na deze periode zul je nog steeds gebruik kunnen maken van je hoofdtelefoon. De software (indien weer nodig) zul je altijd kunnen vinden op het internet. De garantieperiode geld voor het moment dat je het gekocht hebt. Iemand kan een jaar geleden dezelfde hebben gekocht en die garantie loopt dan weer een jaar eerder af. Ik heb al jaren een Sony hoofdtelefoon en een paar weken terug een nieuwe gekocht omdat deze kapot was gevallen. Ik heb nooit problemen met de software/updates gehad.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oke fijn om te weten!
Ik heb namelijk wel eens gehoord dat sommige bedrijven voor bepaalde apparatuur géén updates meer verstrekken na een aantal jaar..
Dat zou balen zijn, als de koptelefoon nog gewoon goed is
Castle
3 jaar geleden
Niet bang voor zijn. Ik heb kort geleden nog een 11-jarige Phillips dvd-speler gedowngraded. Sony software is makkelijk aan te komen uit ervaring zoals ook de handleidingen dit zijn.